4 Temmuz 2011 Pazartesi

erebos


aramızdaki aşk görür görmez başladı, dost kitap evinde gördüm ilk ve şimdi hayatımın bir parçası gibi. size akıl dışı bir macera vaad eden kitap sözünde duruyor, bir bilgisayar oyunu ve bazen için de bazen dışında geçen müthiş bir serüven. yaz kitabı olarak şiddetle tavsiye olunur. 

Bu bir oyun,
Seni izliyor,
Seninle konuşuyor,
Ödüller dağıtıyor,
Seni test ediyor,
Tehditler savuruyor,
Onun tek bir amacı var:
Seninle oyun oynamak istiyor.

Oyuncularıyla oynayan bir oyun!

Bu oyunu oynayacak kadar cesur musunuz?

Aklınızı sürekli meşgul edecek, etkisinden günlerce kurtulamayacağınız ve size baştan sona tırnaklarınızı yedirtecek kadar sıradışı, gizemli, heyecan ve gerilim yüklü bir roman arıyorsanız Erebos tam size göre...

 

4 yorum:

  1. bugün ben de koltuğumun altında bu kitabı götürdüm eve. ne tesadüf! okuduktan sonra bir yazı isterim, bakalım kitap hakkındaki fikirlerimiz uyuşacak mı? :)

    YanıtlaSil
  2. benim yeğenim ciddi bir rahatsızlık geçirdi ve yoğun bakımda 4 gündür, inşallah o kalkar ayağa da ben de okurum devamını, yoksa dünyevi hiç bir şey umurumda bile değil şu aralar

    YanıtlaSil
  3. Kitap tm Bir Şaeser Dalıcı ve full gerilim

    YanıtlaSil
  4. Çooooooook sürükleyici kesinlikle öneririm ;)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...