12 Ekim 2010 Salı

erotik karikatürler (+18 )
















































29 yorum:

  1. "kızlığımın kazayla bozulduğu fotoğrafta görünsün" cinsellikte ne kadar zavallı olduğumuzun karikatürize halin aslında...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zoruna mı gitti

      Sil
    2. Onlar karikatürlerde kaldı be güzelim

      Sil
  2. güldürürken düşündürmüş bak :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. sen tüket sen hoşuna gitmiş hellam

      Sil
  4. Bence gerceklerımızı yansıtmıs

    YanıtlaSil
  5. bu ne ya saçmalık

    YanıtlaSil
  6. kutsal fahişe sen pek de zavallı değil gibisin...

    YanıtlaSil
  7. fahişelik ile o diger kelime aynı cümlede kullanmak istemiyorum nasıl bir araya geldi asıl siz o kısma bakın ...

    YanıtlaSil
  8. acaba birisiyle yatmak kötümü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  9. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. nolomaz nayir buda neee..yorumlar ayni youtube videolari altina yapilan yorumlar gibi olmus,sadece yorumlari okumak bile yetiyor alemsiniz ! adsizlar simdi banada saldiracak dermisim..bende adsizim ona gore!

    YanıtlaSil
  11. bpppppppppppppppoooooooooooooookkkkkkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
  12. Devamini bekleriz

    YanıtlaSil
  13. ben karikatürlerinize biraz güldüm iyi akşamlar

    YanıtlaSil
  14. epeydir bakmıyordum buradaki yorumlara, karikatürden orgazm yaratmaya çabalayanlar varmış ya la, yapmayın gençler, gülün diye yaptık, pişman etmeyin insanı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aç adam(bak başta söylüyorum AÇ ADAM diyom)ne bulsa onunla doymak ister iste her zaman önüne jessa hinton çıkmaz ne yapsın karikatürde olsa doymalıdır.tahminen sizde böyle bir sorun yok ya siz hep toksunuzdur yada bu açlık hiç olmayanlardansınızdır.

      Sil
    2. aç adam(bak başta söylüyorum AÇ ADAM diyom)ne bulsa onunla doymak ister iste her zaman önüne jessa hinton çıkmaz ne yapsın karikatürde olsa doymalıdır.tahminen sizde böyle bir sorun yok ya siz hep toksunuzdur yada bu açlık hiç olmayanlardansınızdır.

      Sil
  15. karikatürlere bayıldım ama bu oyunlardan vazgeçemiyorum
    http://www.oyunfaresi.org/erotik-oyunlar-oyun.html

    YanıtlaSil
  16. ohhhhhhh sex isteyen erkekler gelsin

    YanıtlaSil
  17. GÜLDÜRÜRKEN SİK KALDIRMA SANATI :D

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...